Vrátnice, úklid

vratnice

(Telefon na vrátnici: 225 092 091 , 737 227 633)

Harmonogram provozu vrátnice

Pozn.: V případě státních svátků je pracovní doba shodná s dobou stanovenou pro neděli.

 

Provoz vrátnice

  1. Vrátná je v provozní době k dispozici v prostorech vrátnice a u hlavního vchodu.
  2. V případě obchůzky objektu je vyvěšena cedulka s informací o jejím provádění.
  3. Mimo provozní dobu vrátnice je v okně vyvěšena cedulka s kontaktem na pracovnici zajišťující pohotovost.
  4. Vrátná v případě poruchy na výtahu zajišťuje vyproštění osob z výtahu

Na vrátnici je možno obrátit se v případech:

  1. Chcete nahlásit nepořádek v domě
  2. Nefunguje výtah
  3. Setkáte se s jinou závadou na objektu
  4. V případě mimořádné události (požár, voda v domě atd.)
  5. V případě dotazů ohledně provozu domu

Provoz sušáren

  1. Klíče od sušáren jsou k dispozici na vrátnici
  2. Na vrátnici je veden pořadník uživatelů sušáren
  3. Uživatel sušárny si může zamluvit sušárnu maximálně 14dní předem
  4. Sušárnu je možné zamluvit nejvíce na 3 kalendářní dny
  5. V případě, že nejsou další zájemci o využívání sušárny, je možné tuto dobu individuálně prodloužit
  6. Uživatel sušárny je povinen dodržovat zde pořádek
  7. Po skončení zamluvené doby je uživatel povinen vrátit klíče na vrátnici

Úklid v domě

Detailní rozpis úklidu v domě naleznete v sekci Dokumenty. V případě nespokojenosti s provedeným úklidem, kontaktujte, prosím, s konkrétními informacemi vrátnici, a to neprodleně po zjištění závady, aby mohl být stav zkontrolován a zjednána náprava.

Pro doplnění uvádíme, že v současné době zajišťuje úklidové práce firma:

Společnost pro dům, byt a zahradu s.r.o.

Sídlo: Českolipská 401/22, Praha 9, PSČ 190 00

IČ: 27429580

Jednající: Martin Houdek, jednatel

 

Komentáře jsou uzavřeny.